1.ca.5 Escriviu el text enigmàtic de l’exercici1 a partir del segon paràgraf

Corregiu les faltes, si n’hi ha, i comentau-les.

Magdalena

DEURES:

Ho corregirem dilluns 8-11

Anuncis
Arxivat a català. Etiquetes: . 9 Comments »

9 Respostes to “1.ca.5 Escriviu el text enigmàtic de l’exercici1 a partir del segon paràgraf”

  1. india16 Says:

    2n paràgraf:
    La meva vida ha estat un combat ambiciós per alliberar-me dels deutes dels bancs. Amb la meva humil professió he anat endavant i he pogut viure còmodament. Però fa vuit mesos la meva vida va fer un tomb. El canvi va venir quan vaig desenvolupar una idea fins trobar la fórmula definitiva. El resultat és el meu invent, encara no patentat, que amago darrere de l’ envà de la meva habitació: el tramvia solar.

  2. jlny7288 Says:

    Tercer paràgraf:
    Aquest és el bé més preuat per a mi, per això el llego al meu nebot Vicenç, que té esperit investigador com jo. En una primera valoració crec que la patent et pot proveir de fons suficients per viure com un acabalat milionari. Aprofita i fes avançar sense destorb la comercialització de l’invent i troba els canals de distribució adequats.
    *Beneït siguis i benvingut al club.

  3. miguelinramonllull Says:

    Jo he tingut unes 3 faltes amb la B/V.

  4. neusr Says:

    he tengut en el tercer parraf la paraula acavalat/acabalat
    l’ultima frase la paraula club he posatg clu me faltava sa b.

  5. andrea199762 Says:

    He tengut una falta al tercer paràgraf:
    Nabot – navot

  6. sarabouza12 Says:

    -Covarda ho havia posat amb B
    -Acavalat ho havia posat amb B
    -No havia accentuat còmidament.

  7. Peptoni Font Says:

    Al primer paràgraf hem vaig oblidar de que Vall-Blava anava amb majúscules.

  8. aina tous Says:

    -Tranvia, ho vaig posar amb B
    -Havia posat “destorbrla” ,a canvi de “destorb la”

  9. idaira santana Says:

    -Valoració,ho vaig posar amb b
    -Canvi,ho vaig posar amb b


Deixa un comentari

