1.ca.2

Llegiu aquest article del Diari de Balears( per a divendres 9/10):

“Membres del GOB, en col.laboració amb la Conselleria de Medi Ambient i mobilitat, encetaran en breu un projecte per fomentar l’ús de la bicicleta entre els escolars.
L’objectiu pretén conscienciar els joves que anar a escola en bicicleta és ràpid i saludable.”
Contesta al quadern les preguntes següents:
a) Penses que aquest projecte tendrà èxit? Per què?
b) T’agradaria venir a l’institut amb bici?

Anuncis

9 Respostes to “1.ca.2”

  1. Love Says:

    1) Sii, perquè seria molt divertit venir amb bicicleta, i també si es gratuït, es ràpid i saludable.
    2) A jo m’ encantaria venir en bici.

  2. alvaroalemany Says:

    1) si perque ara molta gent està a dieta i es un esport que practiques cada dia i a la mateixa hora i això ajuda a fer regim. És molt saludable!!:)
    2) jo crec que comensaré a anar a l’institut amb patins o amb bici!! :))

  3. angelblanch Says:

    1)No, perquè ningú hi va i si el posen serà difícil canviar de costums.
    2)A mi no m’agradaria perquè s’està molt dormit i encara passaria un accident.

  4. andrea199762 Says:

    1) No, perque la gent ha d’agafar ses bicis a punts grans com la Plaça Espanya, la Plaça del tub, i, per anar a fer feina o l’escola, per on viuen no hi ha llocs on agafar-les prop de ca teva i per a la gent es molt més còmode anar amb cotxes.

    2) A jo m’agradaria, però per exemple el carril de bicis de les Avingudes no està molt preperat perque circulin cicilstes, perque d’avagades, els cotxes, es boten el pas de bicis i hi ha accidents. Jo, si volgués venir amb bici a l’institut, no podria, perque per vora ca meva no hi ha cap lloc on posar ses bicis.

  5. idaira13 Says:

    1)Si, perque cada vegada veus a mes gent anant amb bicicleta i al final serà la moda anar amb bicicleta.
    2)No,perque no m’agrada molt la bicicleta.

  6. neus Says:

    1)si, perque axi hi ha molta gent que va amb bicicleta
    2)si, a mi m’agrada la bicileta

  7. sara bouza Says:

    1)Sí, però no molt, perque als estudiants que més li dòna agafar una bici si pot anar en bus?
    2)No, no m’agradaría gens, segur que me cauria de la bici als dematins.

  8. Peptoni Font Says:

    1. Jo crec que si, alomillor els primers mesos l’emplearien més, però després com que ja seria una cosa habitual la gent l’avorriria un poc.
    2. Alguns dies que no estigui molt dormit, si. Però dies no.

  9. Judit Says:

    1. Jo crec que no tendrà exit, perquè avui en dia tothom, o la majoria de gent va amb l’autobús, a més, els matins esteim dormits i cauriem de la bicicleta.
    2. No, a mi m’agrada molt anar amb bici, però al dematí, no, perquè tendia massa son.


Deixa un comentari

